Trustpilot
Sniženo
(9) Recenzije

Parna pećnica - 25 L - 2.100 W - srebrna

339,00 € 359,00 €
U cijenu je uključen 25% PDV.

Artikl: EX10011825

|

Model: RC-SOQ3

Zajamčeno najniža cijena
U cijenu je uključen 25% PDV.

Dostava cca. utorak, 7. svibnja
5% popusta uz najmanje 3 ista artikla 10% popusta uz najmanje 5 artikala!
Postavite cijenu
Po komadu
Popust
339,00 €
339,00 €
0%
966,15 €
322,05 €
5%
1.525,50 €
305,10 €
10%
Glavne značajke
  • Zdravo—nježno pečenje i kuhanje na pari
  • Fleksibilan—uz kuhanje na pari, ostale funkcije uključuju konvekciju, roštilj, odmrzavanje i kuhanje
  • Vruće—precizno pečenje do 220 °C
  • Precizno—upotrijebite mjerač vremena za točno postavljanje vremena pečenja od 0 - 180 min
  • Clear—touchpad s LED zaslonom za jednostavno rukovanje
Sigurne metode plaćanja
Detalji dostave
Povrati i jamstvo

OPIS PROIZVODA

TEHNIČKE POJEDINOSTI

ČESTA PITANJA

Ocjene i recenzije


4.1

Na temelju 9 recenzija

Poredati po :

prije 4 dana Posted on Expondo United Kingdom

pećnica je totalno super

proizvod je odličan, stvarno dobar posao za mene.

Prikaži izvornu recenziju

prije 8 mjeseci Posted on Expondo Poland

Pećnica je odlična

Poštovani, preporučam ovu pećnicu, koristim je već nekoliko mjeseci, super je uređaj

Prikaži izvornu recenziju

prije 2 mjeseca Posted on Expondo Poland

Mini pećnica

Peć je kvalitetno izrađena, laka i ugodna za korištenje. Touchpad je lijep i jednostavan za korištenje, reagira na lagane dodire i ima programe koji olakšavaju korištenje. Spremnik za vodu je mali, ali dovoljan za dugo kuhanje i mnogo puta. Radi tiho na signale, skuplja vodu na dnu i dovoljan je za dva rezervoara. Mini konvekcijska pećnica je možda slaba, ali vrlo dobro obavlja svoj posao. Preporučam, cijena je dobra, a i proizvod je dobar

Prikaži izvornu recenziju

prije 7 mjeseci Posted on Expondo United Kingdom

dobar proizvod

Sviđa mi se pećnica, kvalitetna i dobrog izgleda

Prikaži izvornu recenziju

prošle godine Posted on Expondo Germany

5 mjeseci rada, 3,5 mjeseca popravka

Prošle sam godine kupio parnu pećnicu od Expondo GmbH, koja mi se činila kvalitetnom, a nije bila ni jeftina. Moram reći jedno: sve dok pećnica radi, to je super stvar - nažalost veselje nije dugo trajalo: nakon samo 5 mjeseci uređaj je popustio (kratki spoj). Pa sam se prijavio za popravak, uređaj je uzet, popravljen i u roku od 3 tjedna dobio sam ga natrag. Loše iznenađenje uslijedilo je prilikom raspakiranja: kad sam uklonio posljednje slojeve folije s mjehurićima, stakleni umetak vrata pećnice bio je preda mnom u tisućama sitnih krhotina stakla! Navodno je uređaj pao na pod, da li u transportu ili na servisu, ne znam. Ustanovio sam da nisam ja nego pošiljatelj (Expondo) taj koji je dužan prijaviti štetu davatelju paketne usluge. Međutim, Expondu to nije bilo u interesu. U početku je bilo nekoliko kreativnih i besmislenih prijedloga: poslali bi mi nova vrata, koja bih onda mogao sam postaviti (Halo??? Sićušni komadići stakla su čak prodrli kroz proreze u unutrašnjost uređaja!) ili bi Koristim onaj glomazni ((također vrlo težak od 18 kg) nosim uređaj u paketnu trgovinu. Odbio sam oba, ali na kraju je uređaj uzet na daljnji popravak (br. 2). Ovaj put je trajalo dosta dugo. Na pitanje, rekli su da odjel za popravke ne zna što učiniti (Halo?? Već sam poslao opsežan opis oštećenja e-poštom, a moj ispis opisa oštećenja uključujući ispisane fotografije također je uključen u paket!). Stvari su postale još bizarnije dva tjedna kasnije: uređaj je sada bio popravljen, ali se proces nije mogao pronaći u sustavu. Bilo je potrebno još nekoliko e-poruka da se uređaj konačno vrati s popravka #2. Da, staklena vrata su zamijenjena, ALI: Uređaj je došao – po drugi put! – u mnogo gorem stanju nego prije popravka: Prvo što smo primijetili je da je posuda za skupljanje vode imala dugu pukotinu i odlomljen kut. Osim toga, više se nije dobro zatvarao jer mu je smetala mlaznica za izlaz pare - koja je vjerojatno bila neispravno postavljena. Sada je slomljena posuda za skupljanje vode visjela s lijeve strane. Nadalje, sve četiri nožice bile su postavljene tako krivo i nakrivljeno da se cijela naprava prevrnula (prednje nožice gotovo da više nisu dodirivale pod). Osnovna ploča (prethodno potpuno netaknuta) zamijenjena je starom i potpuno ulubljenom osnovnom pločom (tri jasna i velika udubljenja). Sve u svemu: umjesto popravka, oštećenje imovine! Cijeli ovaj scenarij se vuče već 3 mjeseca (!) Nakon ova dva neuspješna popravka (ako se uopće može govoriti o popravcima u zadnjem slučaju!) tražio sam povrat kupoprodajne cijene. Opet su mi prvotno rekli da sam trebam poslati uređaj, da će ga oni provjeriti u servisu i onda mi poslati troškovnik (Halo??? Za štetu koju su ovaj put savršeno napravili Expondo tehničari? ??). Bilo je potrebno još nekoliko energičnih e-poruka prije nego što je uređaj konačno uzet (po treći put!). Potom su uslijedile beskrajne "rasprave" putem e-pošte s raznim službenicima (koji su se stalno mijenjali) sve dok mi (nakon 3,5 mjeseca bez pećnice!) konačno nije vraćena kupoprodajna cijena - ali nakon odbitka malog bonusa koji sam dobio za sve pretrpljene probleme . ZAKLJUČAK: Drago mi je da mi je barem vraćen novac i da više ne moram koristiti Expondovu uslugu "popravaka"... Parnu pećnicu sam od Exponda kupio prošle godine koja mi se činila kvalitetnom i nije baš jeftini bilo GmbH kupljen. Moram reći jedno: sve dok pećnica radi, to je super stvar - nažalost veselje nije dugo trajalo: nakon samo 5 mjeseci uređaj je popustio (kratki spoj). Pa sam se prijavio za popravak, uređaj je uzet, popravljen i u roku od 3 tjedna dobio sam ga natrag. Loše iznenađenje uslijedilo je prilikom raspakiranja: kad sam uklonio posljednje slojeve folije s mjehurićima, stakleni umetak vrata pećnice bio je preda mnom u tisućama sitnih krhotina stakla! Navodno je uređaj pao na pod, da li u transportu ili na servisu, ne znam. Ustanovio sam da nisam ja nego pošiljatelj (Expondo) taj koji je dužan prijaviti štetu davatelju paketne usluge. Međutim, Expondu to nije bilo u interesu. U početku je bilo nekoliko kreativnih i besmislenih prijedloga: poslali bi mi nova vrata, koja bih onda mogao sam postaviti (Halo??? Sićušni komadići stakla su čak prodrli kroz proreze u unutrašnjost uređaja!) ili bi Koristim glomazni ((također vrlo težak od 18 kg) odnesite uređaj u trgovinu za pakete. Oboje sam odbio i na kraju je uređaj uzet na daljnji popravak (br. 2). Ovaj put je trajalo dosta dugo. Na pitanje, rekli su da odjel za popravke ne zna što učiniti (Halo?? Već sam poslao opsežan opis oštećenja e-poštom, a moj ispis opisa oštećenja uključujući ispisane fotografije također je uključen u paket!). Stvari su postale još bizarnije dva tjedna kasnije: uređaj je sada bio popravljen, ali se proces nije mogao pronaći u sustavu. Bilo je potrebno još nekoliko e-poruka da se uređaj konačno vrati s popravka #2. Da, staklena vrata su zamijenjena, ALI: Uređaj je došao – po drugi put! – u mnogo gorem stanju nego prije popravka: Prvo što smo primijetili je da je posuda za skupljanje vode imala dugu pukotinu i odlomljen kut. Osim toga, više se nije dobro zatvarao jer mu je smetala mlaznica za izlaz pare - koja je vjerojatno bila neispravno postavljena. Sada je slomljena posuda za skupljanje vode visjela s lijeve strane. Nadalje, sve četiri nožice bile su postavljene tako krivo i nakrivljeno da se cijela naprava prevrnula (prednje nožice gotovo da više nisu dodirivale pod). Osnovna ploča (prethodno potpuno netaknuta) zamijenjena je starom i potpuno ulubljenom osnovnom pločom (tri jasna i velika udubljenja). Sve u svemu: umjesto popravka, oštećenje imovine! Cijeli ovaj scenarij se vuče već 3 mjeseca (!) Nakon ova dva neuspješna popravka (ako se uopće može govoriti o popravcima u zadnjem slučaju!) tražio sam povrat kupoprodajne cijene. Opet su mi prvotno rekli da sam trebam poslati uređaj, da će ga oni provjeriti u servisu i onda mi poslati troškovnik (Halo??? Za štetu koju su ovaj put savršeno napravili Expondo tehničari? ??). Bilo je potrebno još nekoliko energičnih e-poruka prije nego što je uređaj konačno uzet (po treći put!). Potom su uslijedile beskrajne “rasprave” e-poštom s raznim (stalno mijenjajućim) službenicima sve dok mi (nakon 3,5 mjeseca bez pećnice!) konačno nije vraćena kupoprodajna cijena - ali nakon odbitka malog bonusa koji sam dobio za sve probleme koje sam pretrpio . ZAKLJUČAK: Drago mi je da sam barem dobio novac natrag i da više ne moram koristiti Expondovu uslugu "popravaka"... Bez zvjezdice od mene!

Odgovor od

Hvala vam na povratnim informacijama. Vaša poruka nije samo pomogla u rješavanju vašeg problema. Također pomaže u stalnom poboljšanju naše usluge. Sada znamo kako izbjeći pogrešku u budućnosti. Zato vam puno hvala – znali smo da možemo zajedno.
Prikaži izvornu recenziju

prošle godine Posted on ManoMano France

proizvod je vrlo dobar, ali mu nedostaje letak s objašnjenjem za pokretanje i korištenje simbola

Prikaži izvornu recenziju

prije 9 mjeseci Posted on Expondo Germany

savršeno za pečenje kruha

Kupio sam kuhalo za kuhanje na pari za pečenje kruha i kuhanje povrća i nisam se razočarao. Jednostavan za korištenje, a funkcija kuhanja na pari radi izvrsno.

Prikaži izvornu recenziju

prije 4 mjeseca Posted on Expondo France

Sin oštar

Nedavno sam naručio kombiniranu parnu pećnicu. Pećnica je jako dobra, ali imam veliki problem s ovom pećnicom koja stalno proizvodi reski zvuk tijekom podešavanja. Nazvao sam postprodajnu službu da prijavim ovu neugodnost i oni su me zamolili da im pošaljem video, što sam upravo učinio. čekam odgovor. Za vašu informaciju, kada prilagodim temperaturu ili vrijeme, oštar zvučni signal je kontinuiran. Ne znam je li normalna ova kontinuirana piskava zvonjava kad postavim temperaturu i vrijeme i je li to moguće smanjiti ili neutralizirati. S vremena na vrijeme čuvam dijete i ovaj ga "prsten" probudi iz drijemeža. Osim toga, imam malog psa koji ima napade panike kad čuje ovaj zvuk. Što razumijem jer mi je to na granici podnošljivog. Stvarno šteta za 2 zvjezdice jer da nije bilo ovog problema sa zvonjenjem tijekom podešavanja, rado bih mu dao 5 zvjezdica.

Prikaži izvornu recenziju

prošle godine Posted on Expondo Poland

2

Vrlo neudobna i slaba peć

Odgovor od

Poštovani, zahvaljujemo što ste nam skrenuli pozornost na probleme s vašom parnom pećnicom. Ispričavamo se zbog eventualnih neugodnosti. Odmah smo poduzeli korake kako bismo riješili vaše nedoumice i ponudili djelomični povrat novca uz mogućnost zadržavanja proizvoda ili puni povrat ako nam je proizvod vraćen. Vaše povratne informacije pomoći će nam da se poboljšamo i ako vam možemo dodatno pomoći, javite nam

S nama ste u pravim

rukama!

S obiljem stručnosti i ciljem da ponudimo izvrsnu kvalitetu uz uštedu vašeg novca, razvijamo vlastite jake marke s održivim dizajnom, "Made in Germany". Obilježeni kroz više od 1.000.000 zadovoljnih kupaca, neprestano razvijamo nove metode za osobno ispunjavanje individualnih želja i zahtjeva.

Vjeruju stručnjaci iz cijelog svijeta
preko 16 godina
iskustva u e-trgovini
4.3
ocjena trgovine na TrustPilotu
3 MILIJUNA
ljudi kupilo je naše proizvode