Artikl: EX10011825
|Model: RC-SOQ3
Dostava cca. utorak, 7. svibnja
Na temelju 9 recenzija
proizvod je odličan, stvarno dobar posao za mene.
Poštovani, preporučam ovu pećnicu, koristim je već nekoliko mjeseci, super je uređaj
Peć je kvalitetno izrađena, laka i ugodna za korištenje. Touchpad je lijep i jednostavan za korištenje, reagira na lagane dodire i ima programe koji olakšavaju korištenje. Spremnik za vodu je mali, ali dovoljan za dugo kuhanje i mnogo puta. Radi tiho na signale, skuplja vodu na dnu i dovoljan je za dva rezervoara. Mini konvekcijska pećnica je možda slaba, ali vrlo dobro obavlja svoj posao. Preporučam, cijena je dobra, a i proizvod je dobar
Sviđa mi se pećnica, kvalitetna i dobrog izgleda
Prošle sam godine kupio parnu pećnicu od Expondo GmbH, koja mi se činila kvalitetnom, a nije bila ni jeftina. Moram reći jedno: sve dok pećnica radi, to je super stvar - nažalost veselje nije dugo trajalo: nakon samo 5 mjeseci uređaj je popustio (kratki spoj). Pa sam se prijavio za popravak, uređaj je uzet, popravljen i u roku od 3 tjedna dobio sam ga natrag. Loše iznenađenje uslijedilo je prilikom raspakiranja: kad sam uklonio posljednje slojeve folije s mjehurićima, stakleni umetak vrata pećnice bio je preda mnom u tisućama sitnih krhotina stakla! Navodno je uređaj pao na pod, da li u transportu ili na servisu, ne znam. Ustanovio sam da nisam ja nego pošiljatelj (Expondo) taj koji je dužan prijaviti štetu davatelju paketne usluge. Međutim, Expondu to nije bilo u interesu. U početku je bilo nekoliko kreativnih i besmislenih prijedloga: poslali bi mi nova vrata, koja bih onda mogao sam postaviti (Halo??? Sićušni komadići stakla su čak prodrli kroz proreze u unutrašnjost uređaja!) ili bi Koristim onaj glomazni ((također vrlo težak od 18 kg) nosim uređaj u paketnu trgovinu. Odbio sam oba, ali na kraju je uređaj uzet na daljnji popravak (br. 2). Ovaj put je trajalo dosta dugo. Na pitanje, rekli su da odjel za popravke ne zna što učiniti (Halo?? Već sam poslao opsežan opis oštećenja e-poštom, a moj ispis opisa oštećenja uključujući ispisane fotografije također je uključen u paket!). Stvari su postale još bizarnije dva tjedna kasnije: uređaj je sada bio popravljen, ali se proces nije mogao pronaći u sustavu. Bilo je potrebno još nekoliko e-poruka da se uređaj konačno vrati s popravka #2. Da, staklena vrata su zamijenjena, ALI: Uređaj je došao – po drugi put! – u mnogo gorem stanju nego prije popravka: Prvo što smo primijetili je da je posuda za skupljanje vode imala dugu pukotinu i odlomljen kut. Osim toga, više se nije dobro zatvarao jer mu je smetala mlaznica za izlaz pare - koja je vjerojatno bila neispravno postavljena. Sada je slomljena posuda za skupljanje vode visjela s lijeve strane. Nadalje, sve četiri nožice bile su postavljene tako krivo i nakrivljeno da se cijela naprava prevrnula (prednje nožice gotovo da više nisu dodirivale pod). Osnovna ploča (prethodno potpuno netaknuta) zamijenjena je starom i potpuno ulubljenom osnovnom pločom (tri jasna i velika udubljenja). Sve u svemu: umjesto popravka, oštećenje imovine! Cijeli ovaj scenarij se vuče već 3 mjeseca (!) Nakon ova dva neuspješna popravka (ako se uopće može govoriti o popravcima u zadnjem slučaju!) tražio sam povrat kupoprodajne cijene. Opet su mi prvotno rekli da sam trebam poslati uređaj, da će ga oni provjeriti u servisu i onda mi poslati troškovnik (Halo??? Za štetu koju su ovaj put savršeno napravili Expondo tehničari? ??). Bilo je potrebno još nekoliko energičnih e-poruka prije nego što je uređaj konačno uzet (po treći put!). Potom su uslijedile beskrajne "rasprave" putem e-pošte s raznim službenicima (koji su se stalno mijenjali) sve dok mi (nakon 3,5 mjeseca bez pećnice!) konačno nije vraćena kupoprodajna cijena - ali nakon odbitka malog bonusa koji sam dobio za sve pretrpljene probleme . ZAKLJUČAK: Drago mi je da mi je barem vraćen novac i da više ne moram koristiti Expondovu uslugu "popravaka"... Parnu pećnicu sam od Exponda kupio prošle godine koja mi se činila kvalitetnom i nije baš jeftini bilo GmbH kupljen. Moram reći jedno: sve dok pećnica radi, to je super stvar - nažalost veselje nije dugo trajalo: nakon samo 5 mjeseci uređaj je popustio (kratki spoj). Pa sam se prijavio za popravak, uređaj je uzet, popravljen i u roku od 3 tjedna dobio sam ga natrag. Loše iznenađenje uslijedilo je prilikom raspakiranja: kad sam uklonio posljednje slojeve folije s mjehurićima, stakleni umetak vrata pećnice bio je preda mnom u tisućama sitnih krhotina stakla! Navodno je uređaj pao na pod, da li u transportu ili na servisu, ne znam. Ustanovio sam da nisam ja nego pošiljatelj (Expondo) taj koji je dužan prijaviti štetu davatelju paketne usluge. Međutim, Expondu to nije bilo u interesu. U početku je bilo nekoliko kreativnih i besmislenih prijedloga: poslali bi mi nova vrata, koja bih onda mogao sam postaviti (Halo??? Sićušni komadići stakla su čak prodrli kroz proreze u unutrašnjost uređaja!) ili bi Koristim glomazni ((također vrlo težak od 18 kg) odnesite uređaj u trgovinu za pakete. Oboje sam odbio i na kraju je uređaj uzet na daljnji popravak (br. 2). Ovaj put je trajalo dosta dugo. Na pitanje, rekli su da odjel za popravke ne zna što učiniti (Halo?? Već sam poslao opsežan opis oštećenja e-poštom, a moj ispis opisa oštećenja uključujući ispisane fotografije također je uključen u paket!). Stvari su postale još bizarnije dva tjedna kasnije: uređaj je sada bio popravljen, ali se proces nije mogao pronaći u sustavu. Bilo je potrebno još nekoliko e-poruka da se uređaj konačno vrati s popravka #2. Da, staklena vrata su zamijenjena, ALI: Uređaj je došao – po drugi put! – u mnogo gorem stanju nego prije popravka: Prvo što smo primijetili je da je posuda za skupljanje vode imala dugu pukotinu i odlomljen kut. Osim toga, više se nije dobro zatvarao jer mu je smetala mlaznica za izlaz pare - koja je vjerojatno bila neispravno postavljena. Sada je slomljena posuda za skupljanje vode visjela s lijeve strane. Nadalje, sve četiri nožice bile su postavljene tako krivo i nakrivljeno da se cijela naprava prevrnula (prednje nožice gotovo da više nisu dodirivale pod). Osnovna ploča (prethodno potpuno netaknuta) zamijenjena je starom i potpuno ulubljenom osnovnom pločom (tri jasna i velika udubljenja). Sve u svemu: umjesto popravka, oštećenje imovine! Cijeli ovaj scenarij se vuče već 3 mjeseca (!) Nakon ova dva neuspješna popravka (ako se uopće može govoriti o popravcima u zadnjem slučaju!) tražio sam povrat kupoprodajne cijene. Opet su mi prvotno rekli da sam trebam poslati uređaj, da će ga oni provjeriti u servisu i onda mi poslati troškovnik (Halo??? Za štetu koju su ovaj put savršeno napravili Expondo tehničari? ??). Bilo je potrebno još nekoliko energičnih e-poruka prije nego što je uređaj konačno uzet (po treći put!). Potom su uslijedile beskrajne “rasprave” e-poštom s raznim (stalno mijenjajućim) službenicima sve dok mi (nakon 3,5 mjeseca bez pećnice!) konačno nije vraćena kupoprodajna cijena - ali nakon odbitka malog bonusa koji sam dobio za sve probleme koje sam pretrpio . ZAKLJUČAK: Drago mi je da sam barem dobio novac natrag i da više ne moram koristiti Expondovu uslugu "popravaka"... Bez zvjezdice od mene!
Odgovor od
proizvod je vrlo dobar, ali mu nedostaje letak s objašnjenjem za pokretanje i korištenje simbola
Kupio sam kuhalo za kuhanje na pari za pečenje kruha i kuhanje povrća i nisam se razočarao. Jednostavan za korištenje, a funkcija kuhanja na pari radi izvrsno.
Nedavno sam naručio kombiniranu parnu pećnicu. Pećnica je jako dobra, ali imam veliki problem s ovom pećnicom koja stalno proizvodi reski zvuk tijekom podešavanja. Nazvao sam postprodajnu službu da prijavim ovu neugodnost i oni su me zamolili da im pošaljem video, što sam upravo učinio. čekam odgovor. Za vašu informaciju, kada prilagodim temperaturu ili vrijeme, oštar zvučni signal je kontinuiran. Ne znam je li normalna ova kontinuirana piskava zvonjava kad postavim temperaturu i vrijeme i je li to moguće smanjiti ili neutralizirati. S vremena na vrijeme čuvam dijete i ovaj ga "prsten" probudi iz drijemeža. Osim toga, imam malog psa koji ima napade panike kad čuje ovaj zvuk. Što razumijem jer mi je to na granici podnošljivog. Stvarno šteta za 2 zvjezdice jer da nije bilo ovog problema sa zvonjenjem tijekom podešavanja, rado bih mu dao 5 zvjezdica.
Vrlo neudobna i slaba peć
Odgovor od
S obiljem stručnosti i ciljem da ponudimo izvrsnu kvalitetu uz uštedu vašeg novca, razvijamo vlastite jake marke s održivim dizajnom, "Made in Germany". Obilježeni kroz više od 1.000.000 zadovoljnih kupaca, neprestano razvijamo nove metode za osobno ispunjavanje individualnih želja i zahtjeva.