Trustpilot
Sniženo
(8) Recenzije

Generator za hitne slučajeve 3-fazni tihi dizel s električnim startom - 5500 W - 7 KS - spremnik 14,5 L - 230/400 V

1.529,00 € 1.629,00 €
U cijenu je uključen 25% PDV.

Artikl: EX10061192

|

Model: MSW-DG700

Zajamčeno najniža cijena
U cijenu je uključen 25% PDV.

Spremno za slanje!

Dostava cca. srijeda, 8. svibnja
5% popusta uz najmanje 3 ista artikla 10% popusta uz najmanje 5 artikala!
Postavite cijenu
Po komadu
Popust
1.529,00 €
1.529,00 €
0%
4.587,00 €
1.452,55 €
5%
7.645,00 €
1.376,10 €
10%
Glavne značajke
  • Snažan—s maksimalnom snagom od 5000 W ili 5,5 kVA i 4-taktnim motorom od 7 KS
  • Praktičan – za korištenje na gradilištima i na mjestima bez priključka na struju
  • Fleksibilan—napajajte širok izbor strojeva odjednom putem tri utičnice od 400 V i 2 x 230 V
  • Izdržljiv—zahvaljujući visokokvalitetnim materijalima i čvrstoj izradi
  • Siguran—zahvaljujući učinkovitom zračnom hlađenju, zaštiti od preopterećenja i klasi zaštite IP 23
Sigurne metode plaćanja
Detalji dostave
Povrati i jamstvo

OPIS PROIZVODA

TEHNIČKE POJEDINOSTI

ČESTA PITANJA

Ocjene i recenzije


4.6

Na temelju 8 recenzija

Poredati po :

prije 8 mjeseci Posted on Expondo Poland

Preporučam generator!

Preporučam agregat, kupljen za potrebe izgradnje i za kasniju upotrebu u obiteljskoj kući. Bio je dobar u pokretanju građevinskih strojeva. Prvih mjesec dana sam ga koristio pri opterećenju koje nije prelazilo 50% kako bi motor bolje radio. Tijekom tog vremena, generator je vrlo glatko mijenjao snagu i općenito je brzo reagirao na veća opterećenja. Na kupnju me potaknula povoljna cijena i velik broj pozitivnih komentara na forumu na temu "koji agregat odabrati". Slaba točka agregata je što ga je teško pomicati, ali za stacionarni agregat mislim da većini neće biti problem. Upute kao u komentaru ispod bi mogle sadržavati više detalja, ali uređaj sam pokrenuo bez problema i od tada ga koristim i moram reći da uređaj definitivno zaslužuje 5+. Preporučam proizvod!

Prikaži izvornu recenziju

prije 8 mjeseci Posted on Expondo Sweden

Probno ga vozite, imajte ga kao rezervu u našoj vikendici, dobro podnosi opterećenja i tiho radi. Jedina zamjerka je bila što se nije dobro okretala, ali to se lako popravilo ako ste električar.

Prikaži izvornu recenziju

prije 2 mjeseca Posted on Expondo Sweden

Rezervni generator

Radi odlično, uključio je više stvari nego što sam očekivao. Također dobro zapakirano. Testirao sam veze s vilom i koristim sve što mi je potrebno za grijanje, opskrbu vodom i rasvjetu u slučaju nestanka struje

Prikaži izvornu recenziju

prije 2 godine Posted on Expondo Germany

Notstromaggregat Diesel - 4.400...

Nemam nikakvih informacija o volumenu. Je li zvučno izoliran???

Odgovor od

Hvala na vašem mišljenju. Konstantno radimo na poboljšanju naših proizvoda i usluga.
Prikaži izvornu recenziju

prije 2 godine Posted on Amazon Germany

TOP Agregat

Jako sam zadovoljan s njim

Prikaži izvornu recenziju

prošle godine Posted on Expondo Switzerland

Sve u redu!

Nema komentara.

Odgovor od

Hvala vam na pozitivnim i korisnim povratnim informacijama. Radujemo se ponovnom susretu. Vidimo se uskoro i ugodan dan!
Prikaži izvornu recenziju

prije 2 godine Posted on Expondo Switzerland

Radi ono što bi trebao raditi

Jedna zvjezdica minus jer nije bilo uputa sa slikama i npr. nije bilo podatka koliko ulja treba natočiti itd.

Prikaži izvornu recenziju

prije 2 godine Posted on Amazon Germany

Prvi dojam

Generator je isporučen prošli petak (30.7.21.) u jako dobroj transportnoj kutiji i stvarno brzo za komad od 150 kg. Samostalna izrada od drveta kao potpuno zatvorena kutija sa paletom ispod za transport mravom, za sada je dobro. Zatim sam sljedećeg ponedjeljka "konačno sastavio" stroj. Valjci moraju biti pričvršćeni jer uređaj stoji na osovinama u kutiji, što ima smisla. Ipak, prvi problem je kako ih treba uzgajati? Uključen je i priručnik za uporabu (također je na prednjoj strani)... Ali sadrži samo uobičajene sigurnosne upute, pa barem poveznicu na pravi priručnik za uporabu. Preuzmite PDF sve je radilo i uz sigurnosne upute tu je i neka dokumentacija i upute. Nažalost, bio je krajnje oskudan i ostavljao je dojam da se radi o opisu Google prevoditelja, a autor sigurno nije govorio pravi njemački. Montirao sam kotače, ali nažalost u "uputama za rad" piše = 0 (ne, ja oh, ali nula). Dobro, ja sam školovani majstor za metalne konstrukcije, pogledao sam, raspakirao dodatke, razumio, montirao, radi i sve je tu. Dakle, ako ne znate kako to učiniti, nećete imati problema ;-) Sljedeći dio za ugradnju je startni akumulator (12, 280A, apsolutno u redu, rekao bih). Nigdje ne piše gdje se nalazi, ali ima dobro odrađen otvor za održavanje (stvarno, zasad besprijekorno). Baterija je iza njega, čvrsto upakirana u foliju i zalijepljena te savršeno pričvršćena u svom držaču. Raspakirajte se, spojite stupove (oh, ima 10 vijaka/matica u torbi s alatom za oba), kao što sam rekao, ako znate kako to učiniti, bit će u redu. U redu, prema "uputama za rad" ulje i dizel su potpuno ispušteni nakon probnog rada, to ima smisla. Tu je i fotografija otvora za održavanje koji je već spomenut u B (= upute za uporabu), poklopac je otvoren, možete vidjeti što je "unutra" i postoji bijeli krug oko jarko crvene mjerne šipke (mogli ste zapravo spasiti jer do ovdje dolazi samo netko tko se, ako treba, može snaći i bez B (a da se ne hvalim)) i tko će opet pronaći jarko crvenu šipku bez vijuge... Dobro, količina ulja, zapravo je u B, 1, 65 L, tko bi rekao. Eto, mogli ste malo po malo i sami saznati kap po kap uz pomoć žarko crvene šipke (1,65 L, zabavite se s njom...), ali samo ako znate treba li šipku staviti samo na mjerenje ili je potrebno zašarafiti. , jer to mijenja poziciju. B ne govori ništa o tome... Pa obrazac se ponavlja, tko zna kako to funkcionira, pa evo savjeta. Ako pogledate položaj mjerne šipke i...samo znate kako se to radi, napunite dok (idealno) skoro ne ponestane, stavite uređaj prije toga na vagu. Zatvorite sve ovdje, sljedeći korak, ulijte dizel. B kaže da je 14,5 L dovoljno za 7,5 sati punog gasa, to bi bilo dobro. Gdje dolazi sada je stvarno očito ako previdite čep za gorivo kamiona (nažalost, ne može se zaključati i naravno ne sa sustavom s jednim ključem) (krom na jarko žutoj i točno u sredini (zapravo nije tako pametno)!!). Referenca u B o odzračevanju dizelskog voda do pumpe za ubrizgavanje bila je stvarno dobra i također jako dobra s vrlo dobrim opisom. Otvorite spojnu maticu na dovodnom vodu i ponovno je zatvorite kada više nema mjehurića Ovdje se izjednačavaju pojmovi ulje i dizel, oprez! Ono što B ne otkriva je gdje pronaći spomenutu majku. Ali kao što sam već spomenula, svatko tko zna kako se to radi, shvatit će to. Ima još klapni, samo ih treba prišrafiti. Budući da tražimo vod od dizela do pumpe za ubrizgavanje, prvi se otvorio poklopac na vrhu. Već smo daleko iza B i samo oni koji sada znaju kako ovako nešto izgleda, što traže, to će pronaći i naći će to ovdje. Ali nisam upotrijebio maticu, samo sam htio znati znam li to učiniti ;-) Dakle, sada radi brzo, dizel unutra, sve u pogonu, čok povučen, da vidimo što će biti s dizelom... (ah, upravo mi je palo na pamet da B, kao i uvijek, ne govori ništa o "prigušivanju" i zar ne biste očekivali pre-glow?). Okrenuo je ključ, pokrenuo starter i sve je odavalo mehanički robustan dojam pravilno izgrađenog stroja, vibriralo je, ušlo je u njega život, ali sve se osjećalo u mehanički zelenom rasponu, stvarno dobro. Ne želim započeti, ali samo sam u tom trenutku nešto smislio. Tko zna kako to radi, pomislio sam odjednom (jesam li to već rekao ovdje, ha?) i brzo vratio čok. I gle čuda, s nekoliko oblaka dima, dizel odmah progovori i odmah radi glatko i odmah prestane dimiti. Još jednom, odmah stječete dojam uredno sastavljenog stroja koji je također pravilno konstruiran. Motor radi glatko bez i najmanje pozadinske buke. Tijekom procesa puštanja u pogon također sam pronašao nožnu polugu koja gleda van kućišta na strani suprotnoj od ispuha na dnu valjka. Vrlo robustan komad plosnatog čelika u skretnici i već smo ga imali, ako znate kako radi, saznat ćete, kočnica na kotaču, super! Nakon nekoliko minuta sam opteretio uređaj i 2KW kružnu pilu radio je savršeno. Dizel je Nije bilo važno je li pila radila ili ne, samo je tvrdoglavo radila bez ikakve promjene u tonu motora. Sažetak: Mehanički, imam dojam da su uređaj izradili ljudi koji znaju kako izgraditi stvarno dobre strojeve. Svatko tko je upoznat s ovakvim strojevima vjerojatno će se zabaviti, stvar stvarno djeluje robusno i napravljena je tako da se stvarno može koristiti. Ali ako nemate iskustva s tim i nemate mehaničku pozadinu, razmislite Pažljivo o tome. Ovo sam zapravo napisao kako bi pružatelj stvarno mogao revidirati dokumentaciju tako da odgovara njegovom proizvodu. Ažuriranje: od danas je na Ahr-u

Prikaži izvornu recenziju

S nama ste u pravim

rukama!

S obiljem stručnosti i ciljem da ponudimo izvrsnu kvalitetu uz uštedu vašeg novca, razvijamo vlastite jake marke s održivim dizajnom, "Made in Germany". Obilježeni kroz više od 1.000.000 zadovoljnih kupaca, neprestano razvijamo nove metode za osobno ispunjavanje individualnih želja i zahtjeva.

Vjeruju stručnjaci iz cijelog svijeta
preko 16 godina
iskustva u e-trgovini
4.3
ocjena trgovine na TrustPilotu
3 MILIJUNA
ljudi kupilo je naše proizvode